Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Vannet er borte

Vann og avløp
2020-11-18 09:22 (#68591)
Besvart Besvart

Adresse: Skolegata 32

Kart

Det kommer ikke vann ifra kranene.bare gurgling fra rør.

Kommentar fra kommunen:

Takk for henvendelsen

Følgende ble sendt ut i går

\": [Varsel fra Tromsø Kommune, Seksjon for vann og avløp] Skolegt Melding om vannavstengning

Det har blitt sendt ut et varsel til Vann og avløps abonnenter vedrørende uregelmessigheter i vannforsyningen.

Tidspunkt for varsling: 17.11.2020 19:00

Følgende melding sendes:
\"Vi må dessverre stenge vannet i Skolegt on. 18. nov. 2020 , klokken 09:00 til klokken 12:00 . Din husstand vil bli berørt. Dette skyldes arbeid på vannledning. Husk å tappe opp vann til eget forbruk. Når vannet kommer tilbake kan det være misfarget. Tapp ut på kaldtvann til vannet blir klart. tromso.kommune.no/vannogavløp\"\"

Mer detaljer og kartutsnitt ser du her:
https://pages.onpowel.com/tromsovarsling/public/#/notify.notifydetails?id=95932042

Får du ikke SMS fra oss?
Noen opplever å ikke få SMS fra oss når det oppstår problemer med vann eller avløp. Dette kan ha flere årsaker, men den mest vanlige er at mobiltelefonen din ikke er registrert på din adresse. Det kan være du har en annen bostedsadresse i folkeregisteret, eller har telefonen registrert som jobbtelefon. Du vil heller ikke motta SMS dersom du har hemmelig nummer, men det kan du endre ved å endre din oppføring i varslingsregisteret.

Du kan enkelt sjekke og endre din egen oppføring i varslingsregisteret via følgende nettadresse: servicevarsling.no
Klikk på knappen «Sjekk din oppføring» og følg instruksjonene på nettsiden. Du må ha mobiltelefonen din i nærheten da du får tilsendt en pin-kode på SMS som skal brukes som autentisering. Når du er logget inn kan du enkelt redigere din egen oppføring og registrere ditt telefonnummer på din adresse.

Vennlig hilsen
Kjetil, servicetorget