Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Gatami - manglende oppfølging

Annet
2022-09-15 23:04 (#80238)
Besvart Besvart

Adresse: Rådhusgata 2

Kart

Jeg savner tilbakemeldinger på saker som blir meldt inn.

På gatami.no så svarer servicetorget at saken er sendt videre. Da registreres saken som besvart. Enten må systemet endres slik at rett instans kan svare når saken er sjekket ut, eller så må servicetorget slutte å skrive at saken er sendt videre slik at rett enhet kan svare hva som skjer med saken. At mailen er sendt videre til vann og avløp eller eiendom osv er for brukerne en uviktig opplysning.

Vi ønsker å se hva som er gjort med saken, så da må rett instans få svare på henvendelsen.

Kommentar fra kommunen:

Hei.

Vi er helt enig med deg i din tilbakemelding.
Vi kan opplyste at Tromsø kommune har anskaffet et nytt system som vil erstatte Gatami.
Men før vi kan ta det i bruk må det legges inn en god del data/opplysninger. Når denne jobben er ferdigstilt vil Gatmi bli erstattet med det nye systemet.
Målsettingen er å ta det nye systemet i bruk medio januar 2023.

Hilsen
Sylvi
Servicetorget